poniedziałek, 6 lipca 2015

TRWAJĄCA MODERNIZACJA LETNIA

   Witam Cię serdecznie mój czytelniku!
 Na moim blogu trwa obecnie modernizacja, która przewidziana jest na CAŁE WAKACJE i być może początek września. Dlatego też chcę Cię poinformować iż przez ten okres czasu nie pojawi się żaden nowy rozdział. Zamiast tego pojawi się masa odnowionych opisowo i fabularnie rozdziałów. Będzie większy nacisk na realizm i charaktery postaci jak i na rozwój wątków.
  Dlatego też postanowiłem, że zaprezentuję Ci odnowione rozdziały, ukrywając tym samym wszystkie poprzednie. (Możliwe, że seria Shizen'a rozszerzy się do wielkości serii Masayoshi'ego ;P)
Oczywiście, nie chcesz nie czytaj, ale ominie Cię parę nowych wątków i zaskakujących opisów, w które serio włożyłem masę pracy. Przykładowo rozdział 1 rozszerzył się na dwa, osiągając tak na oko 8 stron A4 i pewnie niedługo po tym poście będziesz mógł podziwiać ten oto rozdział.
Jeśli nie przeczytałe/aś poprzedniego rozdziału napisz w komentarzu, a przywróce go jak najszybciej ! :D
 Jak zwykle, chociaż tym razem znacznie bardziej zachęcam do komentowania odnowionych rozdziałów, bo bardzo mi zależy by wiedzieć czy ten odnowiony rozdział jest lepszy od starszego! Dlatego polegam na Twojej opinii mój czytelniku i liczę, że mnie nie zawiedziesz! :D
Pozdrawiam i życzę Ci udanych wakacji!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz komentarz powinieneś/powinnaś zaznajomić się z zakładką "Warto Odwiedzić" 😊
Komentarze, które nie ujrzą światła dziennego:
❌ Fajny post (link do bloga) 😈
❌ Kopia poprzedniego komentarza.😕
Komentarze, które mogę nazwać "skarbem" :
✔ Część rozdziału, która podobał Ci się najbardziej 😍
✔ Uzasadniona krytyka 🙇
✔ Wytknięcie błędów 😜
✔ ogólne wrażenie i próba przewidzenia dalszej fabuły 😆